FANDOM

A protestánsok szabad lovagjai. Jellegzetes kétkezes kardjukról könnyen felismerni őket. Ahogy a lelkészek esetében, náluk is egy hosszú mélykék köpeny is elengedhetetlen része a ruházatuknak.

"Amit a lelkészek nem tehetnek meg, ők véghezviszik. Az igazságért küzdenek, és ebben támogatni is fogjuk őket" - Rudenz von Hellenburg

Faj: Ember, Tünde, Sötét Tünde

Használható fegyverek: Kétkezes kard

TulajdonságokSzerkesztés

Páncélzat: Nehéz

Mágia: közepes

Védekezés:

Támadás: erős

Sebesség: gyenge

KépességekSzerkesztés

Név: Mennyei fény pallos

Szint: 1.

Ár: Templomosok kezdéskor megkapják ingyen, 1000 váltó

Leírás: A templomos egy mennyei fényből álló hatalmas, öt méter hosszú és arányos vastagságú kardot idéz meg, amivel lesújt ellenfelére. Bár roppant látványos, nem annyira hatékony, mint várnánk: legfeljebb közepes égési sérüléseket okoz. Két percenként ismételhető.

Név: A szent láng kardja 

Szint: 1.

Ár: 1000 váltó

Leírás: Szent láng járja át a templomos kardját, szent és égési sérülést nyerve ezzel. Nincs hatóideje.

Név: Predestináció

Szint: 2.

Ár: 1500 váltó

Leírás: A templomos fél óránként egyszer megláthatja ellenfele következő mozdulatát így esélyt kapva hogy megfelelően reagáljon a saját és ellenfele sebességétől függően kivédve vagy visszatámadva.

Név: Szent megkötés

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: Egy fényből álló láncot dob a célpontra, ami egy rövid időre megakadályozza azt a helyváltztatásban 5 másodpercnyi időre.

Név: Puritanizmus 

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: A protestantizmus egyik fő elve a tisztaság- ezzel a képességgel a templomos minden jó és ártó hatást levehet magáról és egy ellenfeléről, percenként egyszer.

Név: Szent félelem

Szint:4

Ár: 2500 váltó

Leírás: A templomos Isten erejével megfutamít minden közelében tartózkodó tisztátalan lelket (démont, vámpírt, nekromantát és élőholtat).

Név: A fény keresztje 

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás: A templomos imába kezd amivel egy fényből alkotott keresztet idéz. A kereszttől 15 méter sugarú körben tartózkodó keresztények másfélszer hatékonyabbak minden tulajdonságban, a hitellenségek pedig kétharmados hatékonysággal tudnak harcolni. Ha az imát befejezi a hatás is eltűnik.

Név: Sola Scriptura 

Szint: 6.

Ár: 3500 váltó

Leírás: A templomos tíz másodpercig csak mágikus sebzést szenvedhet el. Óránként egyszer használható.

Név: Zsoltár

Szint: 7.

Ár: 4000 váltó

Leírás: A templomos zsoltáréneklésbe kezd, ami az énekelt zsoltártól függően hatást fejt ki magára, szövetségeseire vagy épp ellenfeleire. Bármeddig énekelhet, de közben más képességet nem használhat. A 150 lehetséges zsoltár listája Itt található

Név: Ördögűzés

Szint: 8.

Ár: 4500 váltó

Leírás: A templomos Isten a szolgáinak az ördögök fölött rendelt hatalmát használva, az ellenfél fejét megmarkolva és a "Távozz!"- szót kiáltva megpróbálja kiűzni a gonoszt a célpontjából. Senki sem bűntelen, ezért mindenkire lesz hatása: a két egyház tagjaira gyenge varázserő-csökkenés, tündékre, átlagos teremtményekre és a két város tagjaira fájdalom és szédülés, démonokra, vámpírokra, sötét tündékre és sötét teremtményekre bénító fájdalom és gyenge belső vérzés. Hátránya a közvetlen érintkezés szükségessége.

Név: Megigazulás

Szint: 9.

Ár: 5000 váltó

Leírás: A templomos eltöröl magáról minden káros hatást és begyógyítja sebeit. Naponta egyszer használható.

Név: Vetés és aratás

Szint: 10.

Ár: 6000 váltó

Leírás: A templomos imába fog, amelynek eredményeképp szent erő sugárzik belőle hullámként. Az erő szövetségesei közepes sebesülései begyógyulnak, ellenfelei pedig közepes szent sebzést szenvednek el. Óránként egyszer használható.

Vissza a kasztokhoz