FANDOM

" Van aki azt mondja amikor kirázza a hideg, hogy átment rajta egy szellem. Aki így gondolkodik, sose találkozott még egy igazival.  " 

Joachim Klein, zsoldoskapitány

Kinézet, Testfelépítés: Testük átlátszó, méretük változó, akár 3 méteresre is megnőhetnek, de inkább az átlagos embermagasságban fordulnak meg. Anyaguk érinthetetlen, rettenetesen nehéz őket megsebezni valamivel, ami nem mágikus eredetű, vagy éppen nem ölt meg kellőképpen sok szellemet. Éktoplázmájukban van egy pont, mely egyfajta mágikus központként van jelen, az oda mért támadás azonnal halálos. Ezt megtalálni nehéz, s minden szellemnél máshol van. 

Életkor, Fejlődés, Szaporodás: Halhatatlan lények amíg valaki el nem pusztítja őket, vagy nem üdvözülnek. Fejlődni nem képesek, bár az idősebb szellemek jobban és többféleképpen képesek mágiájukat alkalmazni, mint a frissen átváltozott fajtársak. Természetes módon nem szaporodnak, Nekromanta hozza őket létre, vagy nagyon erős kiteljesítetlen vágy. 

Jellem, Viselkedés, Harcászat, Élőhely: Jellemük élesen változik attól függően, hogy milyenek voltak életben. Lehetnek kedvesek vagy éppen gonoszak. Viselkedésük épp ugyanígy változó, nos kivéve persze a Nekromágus által irányított Szellemeket, ugyanis azok követik a parancsokat szó nélkül. A csontvázzal és a zombival ellentétben rendelkeznek saját tudattal, s amennyiben a Nekromágus nem kellőképpen erős, probléma nélkül képesek kitörni annak szorításából. Harcban gyenge mágiákat használnak, illetve elszívják az ember erejét tapintás útján. Előfordulni bárhol előfordulnak, de különösen kedvelik a Kísértet Szigeteket, illetve az elhagyatott helyeket. 

Társadalom: Kedvelik egymás társaságát, már amennyiben nem ellenkezik személyiségük. Laza kolóniákban élnek, ahol főleg egyedek közt alakul ki kapcsolat, klasszikus szerveződéssel nem rendelkeznek. 

Képességek, Erők: Gyenge minimális sebzést okozó mágiájuk van, tapintásukkal pedig ellopják az ember erejét, s negatív érzelmeket táplálnak abba, kellő idő után akár öngyilkosságot is okozva. Képesek belépni az értelmes lények álmába, s az erősebb szellemek akár testeket is megszállhatnak, szabadon irányítva azt egy rövid ideig. 

Gyakoriság: Nem olyan gyakoriak 

Veszélyesség: Mérsékelt 

Ok a vadászatra: Éktóplazmájuk értékes alkímiai összetevő.

Populáció: Ingadozó, a Kísértet szigeteken hozzávetőleg 200.000