FANDOM

A királyi mágusok vagy rúnamágiában vagy átlagos mágiában jeleskednek. Képességeikkel távolról pusztítják az ellent, míg közelharcban pajzsokkal és különleges botjaikkal védik magukat. Mint minden mágusnak, nekik is elengedhetetlen kellékük a varázskönyv, melybe a rúnáikat vagy igéiket jegyzik fel. "Úgy hallottam, hogy a Királyi Máguskör levelező tanfolyamot hirdetett tavaly. A pletykák szerint a jelentkezők száz százaléka belehalt a Pusztítás Rúnájába..." - Guido von Wald, hivatali írnok

Faj: Ember, Tünde, Sötét tünde

Használható fegyverek: Varázskönyv, Embermágus-bot

Tulajdonságok Szerkesztés

Páncélzat: könnyű

Mágia: nagyon erős

Védekezés: közepes

Támadás: közepes-gyenge

Sebesség: gyenge

Képességek Szerkesztés

Név: Runenschreiben / Rúnaírás

Szint: 1.

Ár:- (Rúnamágusok kezdő képessége)

Leírás: A rúnamágus megtanulja a rúnák nyelvét és a rúnaversek papírtekercsre írását. Egy rúnamágusnál szint*10 pontnyi tekercs lehet, az egyes tekercsek pontértékét lásd az adott képességeknél. A rúnaverset mindig kületések előtt kell megírni így azokat közben (egyéb engedély ellenében) nem lehet létrehozni, azonban a rúna aktiválási feltétele egy gondolattal a vershez írható. A rúnavers magába foglalhatja, hogy elengedés után a rúna papírja láthatatlanná váljon, lehetővé téve a trükkös csapdaállítást. Egy tekercsre alap esetben egy rúnavers írható.

Név:  Isaz / Jég

Szint: 1.

Ár: A Rúnamágusok kezdéskor megkapják, 1000 váltó

Leírás:  A mágus a jég rúnaversét tekercsre írva az aktiváláskor nyolc-tíz jégszilánkká változva repül célpontja felé. Nem hatolnak túl mélyre, körülbelül 1 cm mély sebet okoznak. Két pont értékű és maximum tíz szállítható egyszerre.

Név:  Sigel / Nap

Szint: 2.

Ár: 1500 váltó

Leírás:  A nap rúnaversét tekercsre írva aktiváláskor a tekercsből rövid távú (5 méter sugarú) napfényből álló hullám tör ki minden irányba amely pillanatig vakít és nem vámpírokon enyhe égési sérüléseket okoz. Vámpírokon erős égést okoz a nem védett bőrfelületeken. Két pont értékű és maximum öt szállítható egyszerre.

Név:  Vind / Szél

Szint: 2.

Ár: 1500 váltó

Leírás: A szél rúnaverse, amely tekercsre írva egy erős széllökéssé változik mely ötven kilóig felöki a tárgyakat és ez alatti személyeket. Három pont értékű és maximum öt szállítható egyszerre.

Név:  Thurs / Villám

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás:  A villám rúnaverse, mellyel gyenge áramütés mérhető a célpontra. Három pont értékű és maximum négy szállítható egyszerre.

Név:  Skjoldr / Pajzs

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás:  A pajzs rúnaverse, egy egyszerű, kupola alakú, viszonylag kicsi mágikus pajzs. A mágus szintjével egyenlő támadást véd ki. Négy pont értékű és maximum öt szállítható egyszerre.

Név:  Eldr / Tűz

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás:  A tűz rúnaverse, lángokból álló lövedék idézhető vele. Három pont értékű és maximum nyolc szállítható egyszerre.

Név:  Reim / Rím

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás: A rúnamágus ezentúl kétfajta rúnaverset is képes egy tekercsre írni. A rúnaversek pontértékei összeadódnak.

Név:  Halgaz / Jégeső

Szint: 6.

Ár: 3500 váltó

Leírás:  A mágus a jégeső rúnaversét használva jégvihart idéz a tekercs köré öt méter sugarú körben. Könnyed fizikai sérüléseket okoz, ezen kívül megnehezíti mind a harcot mind az utazást. Szint*két percig tart. Négy pont értékű és maximum három szállítható egyszerre.

Név:  Umschreiben / Újraírás

Szint: 7.

Ár: 4000 váltó

Leírás: Kalandok közben a rúnamágus képes körönként egy elhasznált, maximum szintjével egyező szintű rúnaverset újraírni.

Név:  Slátr / Mészárlás

Szint: 8.

Ár: 4500 váltó

Leírás: A mészárlás rúnaversével aktiváció után a tekercsből három méteres átmérőjű körben apró pengék és repeszek repülnek szét. A kör közepén állva a sebesülések súlyos vágási sebekben jelennek meg, a kör szélén könnyed, felszíni vágásokat okoz. Hat pont értékű és maximum három szállítható egyszerre.

Név:  Mannaz / Ember

Szint: 9.

Ár: 5000 váltó

Leírás:  A mágus az ember rúnaversét egy tekercsre írva képes mesterséges életet lehellni egy előkészített agyagszoborba, gólemet teremtve. A gólemhely pályázat szükséges, de azontúl ha esetleg elpusztulna bármikor újraalkotható. A gólem jelentős fizikai erővel és ellenállással jelentkezik a testét alkotó agyag miatt.

Név:  Bjorta / Pusztítás

Szint: 10.

Ár: 6000 váltó

Leírás:  Egy erőteljes robbanást elszabadító rúnavers, amely csak fizikai kontaktus hatására aktiválható. Minél tovább marad kontaktusban, a hatása annál erősebb. Tíz pont pont értékű és maximum négy szállítható egyszerre.