FANDOM

Az egyház által különösen tiltott okkult tudományok ismerői és azok legeffektívebb kiiktatói, a mélységi kultisták elleni harc éllovasai. Különleges mágiájuk képes megszüntetni a mélységiek elmét befolyásoló hatásait és azok rejtőzését is nehezebbé teszi. Nem képesek a démonok érzékelésére a többi egyházival ellentétben, ellenben megérzik a kultistákban lapuló mélységiek kisugárzását és felismerik a rejtőzködő kultuszhívőket.

"Nem félünk a mélységtől. Az Úr velünk van odalent is és az Úr hatalma felülmúlja a bukottakét." - Jürgen von Rotwald, főokkultista zsinattag

Faj: Ember, Tünde, Sötét Tünde

Használható fegyverek: Rövidkard, tőr

TulajdonságokSzerkesztés

Páncélzat: Könnyű

Mágia: Erős

Védekezés: Gyenge

Támadás: Közepes

Sebesség: Közepes

KépességekSzerkesztés

Név: Reingung / Megtisztítás

Szint: 1.

Ár: Okkultisták kezdéskor megkapják, 1000 váltó

Leírás: Az Okkultista áldást kér pengéjére, amit szent fény jár át egy rövid ideig. A Kultisták által idézett lényeket és amorf testrészeket könnyedén átvágja, illetve megakadályoz mindennemű regenerációt. Másokra nincs hatással.

Név: Seelenfrieden / Lelkikébe

Szint: 1.

Ár: 0 Váltó

Leírás: Az okkultista ismeretében van azokkal a veszélyekkel, amik elméjét fenyegethetik, ezekre felkészült, tisztában van a védekezési módokkal. Minden elmebefolyásoló hatás passzívan 20%-al gyengébben működik rajtuk. 

Név: Stempel / Bélyeg

Szint: 2.

Ár: 1500 váltó

Leírás: Az Okkultista szabad kezét szent energiával tölti fel. Ha ezzel megérint egy szentségtelen kasztú/fajú karaktert (Kultista, Démon, Nekromanta, Vámpír), annak a homlokán egy bélyeg, egy bekarikázott hullócsillag jelenik meg. Az érintés hosszától függően rajta marad a célponton a jel, ezzel jelezve mindenkinek annak szentségtelen létét, így még azok számára láttatva is, akik egyébként nem érzékelnék.

Név: Glühmwürchen Licht / Szentjánosbogár fénye 

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: Az Okkultista megáldja fegyverét, ami szentséges fénnyel kezd égni (Sérülést nem okoz, csak fényt idéz). Lángja erőteljes, de megnyugtató, és meggyújtása után egy óráig ég. Nem számít tűznek. A Kultistáknak erősen irritálja a szemét.

Név: Sterne-Feuer / Csillagtűz

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: Az Okkultista egy csillagot rajzol szabad kezével a levegőbe, amiből egy fényes sugár csap ki a meghatározott ellenfél felé. Vakító és fellöki az ellenfelet, de komoly sérülést nem okoz. A Kultistáknak olyan, mint a tűz.

Név: Dichtung / Pecsét

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás: Az Okkultista egy jelet helyez el valaki homlokán, egy bekarikázott csillagot. Akik ezt a jelet viselik, egy napra erősen ellenállóak lesznek az elmebefolyásoló hatások ellen (Mélységi elmebefolyásolás ellen is).

Név: Aufschließen / Feloldás

Szint: 6.

Ár: 3500 váltó

Leírás: Az Okkultisták gyógyítótechnikája, bár elég gyenge (fele annyira erős mint egy Lelkész gyógyítása), de nem csak fizikai, hanem mentális sérülést is ápol. Ez lényegében annyit tesz, hogy megnyugtatja az embert, és csökkenti vagy eltávolítja a mások által rátett szellemileg ártó hatásokat.

Név: Abfangen / Lehallgatás

Szint: 7.

Ár: 4000 váltó

Leírás: Az Okkultista megtanulta, hogyan képes belehallgatni a telepatikusan folyó beszélgetésekbe. Mélységiek esetében csak rövid ideig használható, mert könnyen kárt tehet az emberben. A Mélységi nem minden esetben észleli ezt a behatolást.

Név: Gewicht / Súly

Szint: 8.

Ár: 4500 váltó

Leírás: Az Okkultista felrajzol a levegőbe egy hegyet ábrázoló stilizált képet, és egy kötélforma lövedéket lő az ellenfél felé. Ha az eltalálja, akkor a fizikai valójára akkora súly nehezedik, mint amilyenek a lelkét nyomják. A nyomott súly a célpont belső érzésén alapszik, nem a világén.

Név: Unheilige Gespräch / Szentségtelen Társalgás 

Szint: 8.

Ár: 4500 Váltó

Leírás: Az okkultista körbeveszi magát hófehér, szentelt gyertyákkal, majd egy rövid meditációs gyakorlat után képesség válik arra, hogy kommunikálhasson egy ismert helyen és legalább 100 Km-es közelségben lévő mélységivel. Az így folytatott társalgás nem veszélyes az okkultistára (Vagyis elmebefolyásolást nem okoz. Sima emberi meggyőzés veszélyét ugyanúgy magával hordozza.), s ha kívánja, addig folytathatja, ameddig csak meg nem unja.

Név: Urteil / Ítélet

Szint: 9.

Ár: 5000 váltó

Leírás: Az Okkultista a levegőbe rajzol egy korona jelképet, amiből három, szent fehér fénnyel izzó láncot lövet a célpontja felé. A láncok 10 m hosszan képesek kinyúlni a jelképből, és ha a célpontot eltalálják, köré fonódnak és mozgásképtelenné teszik egy másodpercre. Több lánc erősebb hatást ér el (Maximum három másodperc), tisztán fizikai- és szentségtelen hatásokkal nem lehet elvágni. A Kultistákat úgy égeti mint a felhevített vas.

Név: Konfrontation / Szembesítés

Szint: 10.

Ár: 6000 váltó

Leírás: Érintésalapú. Az Okkultista szembesíti a kiválasztott ellenfelet minden elkövetett bűnével, ami a fejében végigrohanó, filmszerű jelenetekben nyilvánul meg. A képesség maga nem vesz időt igénybe, de a kiszemelt akár óra hosszú szenvedésként is megélheti azt. Miután vége, olyan mértékű mentális fáradtságot eredményez a célponton, hogy annak összes harci értéke a legalacsonyabbra esik 3 percre.

Vissza a kasztokhoz