FANDOM

Lance Kalver egy, a Déli Királyság szolgálatában álló zsoldos, aki jelenleg Hellenburg városában, a katonai barakkokban lakik. Családja nincsen és barátja is kevés, így teljesen a feladatai teljesítésére tud koncentrálni.

KinézetSzerkesztés

Magasabb, 180 cm körüli szikár alak, látszólag nem különösebben izmos, ez azonban a tündékre jellemző szálkásság miatt van, fizikailag sem gyenge. A haja fehér, a füle pedig tünde létéhez híven hosszú és hegyes. Az eddigi csatáiból adódóan van jópár sebhely a teste különböző részein. A nagyvilág előtt általában csuklyában mutatkozik. Ez régebben azért volt, mert nem akarta mutatni, hogy tünde, most már inkább csak megszokás kérdése. Több sebhelye van már a kalandjaiból az egész testén, így az arcán is, a legszembetűnőbb a homlokán lévő kis vágás mellett a bal szemén át húzódó sebhely, amit egy bizonyos arkán mágus okozott a lövedékeivel.

JellemSzerkesztés

A sok emberrel való érintkezés okán már könnyebben oldódik fel, noha alapjába véve zárkózottabb típus. Nyelve éles, és szívesen köszörüli azokon, akik elítélhetően viselkednek, kivéve, ha tőlük számít pénzre, ilyenkor nem mondja ki hangosan, megjegyzéseket is szokott tenni dolgokra, ha nem is mondja ki, főleg olyanokra, amik nem tetszenek neki, ez egyfajta feszültséglevezetési mód nála. A hitét elvesztette a támadás után, így teljesen kötetlenül mozog a nagyvilágban, nem törődve azzal, hogy mások szerint mi lenne a helyes, azt teszi, amit jónak gondol. Felbérlőivel szemben sem mutat különösebb tiszteletet, csak éppen annyit, ami nem fogja meggyőzni őket arról, hogy más munkájába kelljen fektetni a pénzüket, a társaival viszont hajlandó megismerkedni legalább annyira, hogy ne ismeretlenként harcoljanak egymás mellett, de adott esetben kész barátibb kapcsolatot is kiépíteni a többiekkel. A szeméből határozottság és tettrekészség sugárzik. Inkább gyakorlatias, nem nagyon szokta túlgondolni a dolgokat, vagy átgondolni az eseményeket, jobban leköti az, hogy túl tudjon élni. Nem szereti, ha egy elhibázott csapás miatt szenvednek az ellenfelei, a fájdalommentességet kedveli inkább, amikor dolgozik, de olykor hatalmába keríti a harci láz, és akkor nem kegyelmez, de ez ritkán történik meg. Elhatározta, hogy amennyire csak tőle telik, meg fog védeni mindenkit attól, hogy olyan sorsra jusson, mint ő.

TörténetSzerkesztés

Lance Kalver zephyrantesi druidák gyermekeként született egy kis faluban, amit azonban banditák felégettek, mikor Lance kisfiú volt. Egy közeli faluban fogadták be, ahonnan végül elment, hogy megtanuljon harcolni, utána pedig elkezdte Veronia vidékét járni, hogy zsoldosként tevékenykedjen. Jelenleg is szabadúszó harcos, aki bejárta már Veronia legnagyobb részét.

Noha a Sötét tündéket nem kedvelte soha igazán a gyújtogatás óta, mégis felbérelte egy holdcsókolt, Egan Foley, akinek a Mocsárvidéken volt szüksége kíséretre. Nem hiába, hiszen néhány vámpír megtámadta őket, azonban sikeresen legyőzték a támadókat, és folytatták az útjukat a vidéken, ahol további érdekességek nem történtek.

Lightleaf, vagy emberi nevén Hellenblatt egy akárkinek kívánatos város volt a diverzitása miatt, ugyanígy a bajkeverőknek. Egy alkalommal Lance meghallott egy pletykát, miszerint a Tünde-erdő mélyén lakozó Tövislény megtámadta a várost, így hát lóra pattant, és elsietett a városba. Ott körbenézve észrevette a pusztítást, amit a lény okozott, majd elirányították Tristan Thawnhoz, egy féltündéhez, aki már találkozott a tövislénnyel, néhány másik harcossal egyetemben. Ezek után útja Reginaldhoz, egy megkárosult ácshoz vezetett, aki elmondta, amit tud a Tövislényről. Az információkkal elindult vissza Tristanhoz, azonban egy tövisekből álló báb útját állta: az megsebesítette, de Lance el tudott menekülni. A féltündéhez érve találkozott egy félangyallal, Andromedával is, majd ők hárman elindultak a falu druidájához, Hildrunhoz. Rövid megbeszélés után elindultak a célterülethez, egy nyárfás ligethez, odaérve pedig megtámadták őket a tövises indák. Sikerült kiszabadulniuk, továbbmenve viszont két druidanővel konfrontálódtak, nem sokkal később pedig a Tövislényt irányítása alá vonó druidával. Rövid harc után sikerült csapdába csalni, a tövisek végeztek vele, így a küldetés sikerrel zárult, Lance pedig egy kis időre elvonult az egyik életben maradt druidanővel.

Ahogy hazafelé baktatott Lightleaf városából, egy furcsa kelta csomóra lelt, amitől ideiglenesen tündér lett belőle. A túlbuzgó Síle talált rá, aki azonnal elkalauzolta a tündérek világába, Mag Mellbe, ahol találkozott a többi csapdába csalttal is, ezek között volt Loreena Wildwind is, ahogy Gerard D. Lawrenz. El kellett dönteniük, hogy melyik évszak a legszebb, így végigjárták mindet, és tapasztalatokat szereztek, utoljára pedig az Éjszaka kertjében jártak, ahol megismerték a tündérvilág teremtéstörténetét. Végül minden tündér, aki bajnokot választott magának, meglelte a számára legjobb helyet, a tündérkirálynő, Titánia pedig, miután elmagyarázta, amit az Éj kertjében láttak, visszaváltoztatta és útjára bocsátotta őket.

Nagyon szerette Eichenschild városát, gyakran megfordult ott. Egy alkalommal ugyanúgy rótta a külváros utcáit, azzal a különbséggel, hogy nem volt munkája. Rátalált egy igencsak furcsa alakra, akitől furcsa megbízásokat kapott jó pénzért cserébe, ellenben nagyon sokféleképp akadályozta maga a megbízó a tündét. Egyszer ugyan el tudta intézni őket valamennyire Livingstone T. Baker segítségével, de az ügy vége még tisztázatlan.

Nem sokkal később, ahogy munkát keresett, hírt kapott, hogy a Dornburg vámpírok tornya felemelkedett az égbe, valószínűleg egy mélységi segítségével, és egy menet indult Hellenburgból a torony felé. Találkozott egy zsoldoskapitánnyal, aki egy kisebb csoportot vezetett a nagy tábor felé, és hozzájuk csapódott. Út közben találkoztak két másik utazóval, egy hellenburgi címeres palástú nővel Hilde von Nebelturm személyében, és a társának állt félszemű zsoldossal, Leon Wittmannal. Rövid beszélgetés után, ami könnyen összecsapásba is torkollhatott volna, együtt indultak tovább, majd amikor a torony alá értek, találkoztak a családfővel, Karl von Dornburg nagyúrral, aki, miután az nekiugrott, megsebesítette a zsoldoskapitányt, és a vámpírnő, valamint a félszemű zsoldos társaságában felment a toronyba egy repülő hintóval. A zsoldoscsapat maradéka az addigra felállított hellenburgi táborba tartott, ahol a zsoldoskapitány utasításba adta Lancenek, hogy derítse ki, mit tervez pár másik harcos, így került Andromeda, Crispin Shadowbane (álnevén Armax Wildlight) és állatkája, Dracon, valamint Jozef Strandgut társaságába. Elindultak a torony lábának helyéhez, így találkoztak Darrakard démonkirállyal is, aki nem fedte fel magát, de egy rövid konfrontáció után alkut ajánlott a csapatnak: feljuttatja őket a toronyba, cserébe el kell hozzá juttatniuk a mélységi kövét. Ezt elfogadták, és egy varázslat útján felkerültek a torony mellé, ahol Crispin felmászott a falon és miután jelzett, a többiek is utánamásztak. Egy szellőzőbe jutottak, amin végigmenve belebotlottak Gerard D. Lawrenzbe és Theo Wagnerbe, valamint egy harmadik vámpírba, akik meg akarták akadályozni őket céljukban, ami Karl von Dornburg meggyilkolását és a kő megszerzését  jelentette. Itt találkoztak Crispin egy ismerősével, Feline Aiedaillal, aki látszólag Gerard szövetségese volt, de átállt a sötét tünde oldalára. Összecsapásuk után, ahol a tünde elvesztette fél szemét, Lance és Crispin hátramaradtak, hogy fedezzék a többi már elmenekült társukat, itt derült ki, hogy Gerard rájuk uszította az összes, a toronyban tartózkodó vámpírt, kis híja volt, hogy otthagyják a fogukat, egyedül a karácsonyi csoda harangjának és a démonnak, Lilithnek közbeavatkozása menthette meg őket, aki megölte a vámpírokat. Az akció után nem sokkal utánuk jött Gerard, akinek kíséretével egy rövid ütközet után végül megegyeztek, és együtt elindultak az időközben hamarabb elindult Gerard és a csapat többi tagja után. Eljutottak a mélységi, Erborosh termébe, ahol megpróbáltak megküzdeni a szörnyeteggel, sikertelenül, a napot végül Gerard mentette meg, aki a mélységi kövét visszatette a helyére. Ekkor az ájult papnövendéket megfogva kimenekültek egy terembe, ahol harcoltak, Johannes von Nachtraben pedig kimenekítette őket a toronyból. Alighogy elmagyarázta, mi történt, a torony felrobbant, és egy aranyló sárkány, Abaddón tört ki belőle, aki szózatot intézett ahhoz, aki ott volt körülöttük, amiben azt mondta, hogy 80 nap múlva jön, és felégeti egész Veroniát. Ezek után elrepült, ott hagyva a megrökönyödött csapatot. Johannes rátett egy varázslatot minden jelenlévőre, hogy elfelejtsenek mindent, ami ott történt, amennyiben szót ejtenek az eseményekről, ezek után pedig nem sokkal később egyháziak érkeztek a helyszínre, akik minden sérülést begyógyítottak, és útnak eresztették a társaságot az utolsó nyolcvan napjuk megélésére.

Lance útja nemsokára Hellenburgba vezetett, ahol egy feketeacélt szállító karaván kísérője lett, amely éppen a Schattenstahl vámpírok tornya felé haladt. Útközben összefutottak néhány banditával és egy nyálkával, de legyőzték őket, aztán továbbindultak. A toronyhoz érve találkoztak egy másik karavánnal és kísérőikkel, Eiryn von Nebelturmmal és Amelia Tewelonnal. Elindultak visszafelé a Schattenstahl torony felé, útközben pedig találkoztak néhány kultistával, akiket legyűrtek, majd haladtak tovább. A toronyhoz érve felmentek, és Eugene von Schattenstahl lehetséges örökös ment eléjük, ahol tanakodtak egy sort egymás között, utána pedig Brunhild von Schattenstahl családfő elé járultak. Ott rövid tanácskozás után meglátogatták a banditák felbérlésének gyanújába keveredett Eugene, majd Flandre von Schattenstahlt. Előbbi ártatlannak bizonyult, ám utóbbiról kiderült, hogy ő kötött szövetséget a kultistákkal. Azonban mielőtt bővebb magyarázatot adott volna, Lance a falhoz szorította, ami kitört, a vámpírnő pedig lezuhant. A családfő, Brunhild ezek után kifizette, majd elbocsátotta őket.

Amikor a tünde Lightleaf városába tartott, hogy néhány rég nem látott ismerőst meglátogasson, úgy döntött, hogy beül a Szelíd Óriás nevű fogadóba. Így esett, hogy találkozott Loreena Wildwind hercegnővel, Crispin Shadowbane bérgyilkossal, valamint Gustav Engelberg atyával, akikkel némi beszélgetés után ivós játékba keveredtek. Megjelent Gerard D. Lawrenz is, aki némi feszültséget vitt az eseménybe, azonban ezt az alkohol feloldotta. Végül a démon távozása után Lance húzta a rövidebbet, akinek büntetésül, hogy ő dőlt ki leghamarabb, lehúzták a nadrágját, és összekötötték a bokáit, így egy egész kellemetlen ébredése volt másnap reggel.

Egy alkalommal, noha megesküdött volna, hogy kényelmes helyre feküdt, Lance mégis hideg kőpadlón találta magát egy új társsal, Cedrick von Nebelturm személyében. Mint utóbb kiderült, néhány mágus tette őket próbára különböző fejtörők segítségével, ők néhány társukkal ellentétben sikerrel vettek minden akadályt.

Ezek után Karolusburgban töltött el némi időt, majd Hellenburgba indult. Megállt egy fogadóban, majd miután elkapta egy asztaltársaság beszélgetését, és őket megszólítva tőlük még több információt szerzett, elindult Heimsroth városába, hogy egy bizonyos Her Schaffer expedíciójában vegyen részt. Nem nagyon akarták beengedni a városba, de a férfi nevének említése elég volt. Végül néhány tündével való összeismerkedés után elindultak. Egy ősi romhoz igyekeztek, amit Schaffer fel akart tárni, és a tündékhez is köze volt, ezért kellettek specifikusan ilyen fajúak. Másnapra oda is értek, és leindultak: a hosszú, sötét folyosón leérve egy nagy csarnokba érkeztek, aminek az oldalán különféle jeleneteket ábrázoló faragványok voltak, egy kivont kardú férfiről, és egyéb, látszólag tünde történelmi kötődésű eseményekről. A második terembe lépve egy csapdát aktivált, amitől megfúródott a combja és a veséje, onnantól egy Sean nevű tünde támogatta a járásban. A többiek kikísérletezték, hogy hogyan kerülhetik ki a csapdát, és továbbhaladva az oszlopokra tett tálakat kezdték el vizsgálni. Mindben más és más jelenet volt ábrázolva, szintén látszólag történelmi jelentőséggel, füves mezők, kincses hajók, amelyeket éppen megpakolnak. A falakon ábrázolt indák aztán felébresztették Lanceben Tündérföld emlékeit, és elmesélte, amit megtudott. Ezután Lance továbbment egy másik, nyitott és biztonságos bejáratú terembe, amiben csak egy szarkofág, és néhány ijesztő lámpa volt. Épp hívta volna be a többieket, amikor ráomlott az egész, és egyedül maradt. A szarkofágba nézve egy gyönyörű kardot talált, aki kihívás elé állította, és a szarkofág lakója, egy múmia ellen kellett küzdenie. Nagy fájdalmakkal, de sikerült legyőznie, a kard pedig a pengéjére írva tudatta, hogy megnyerte a kihívást, a kard az övé. Miután talált egy kapcsolót, ami kinyitott egy ajtót, valamiféle illúzió útján Lance-nek találkoznia kellett a szerelmével, az édesanyjával, valamint a tündekirály szerepébe is bele kellett bújnia. Miután kiállt mindent, amivel szembesítették, továbbindult, és egy folyosón lyukadt ki, aminek a falán keresztül megtalálták a társai. Egy robbantással kiszabadították, majd Sean beszélgetés közben felkísérte a felszínre, ahol találtak gyógyítókat, és ugyan a veséje árán, de meggyógyította Lancet. Ezek után nem ment vissza az alagútba, de a táborban várta meg, amíg felépül annyira, hogy elmehessen. Bánta, hogy nem tudott Seantól rendesen elköszönni, de hajtotta a vágy, hogy menjen tovább... és ment tovább.

Később, mikor a sérüléseknek már csak halvány nyoma volt, elszegődött egy nagyon goromba, Zephyrantes felé tartó kereskedő mellé karavánkísérőnek: már az elején volt egy kis összezördülésük, de végül engedték, hogy munkába álljon. Szükség is volt rá, hiszen veszélyes volt az út, amin végigmentek: rengeteg támadást szenvedtek el, a kíséretből meg is haltak néhányan, mikor Lance egyszer csak, már a Tünde-erdő sűrűjében ismerős hangokat hallott a sűrű fákon túlról, és elhagyta a karavánt, hogy kiderítse, mi az. Sean és családja volt támadás alatt, banditák próbálták meg kirabolni őket. A fiatal tünde segített elintézni őket, cserébe viszont megkérte az idősebbet, hogy tanítsa meg azokra a harci fogásokra, amiket tőle látott. Ő beleegyezett, és kis időre Lance hozzájuk költözött. Sok ideig tartó, kimerítő edzések árán meg tudta tanulni a harcmodor alapját, majd búcsút vett tőlük.

Miután Abaddón leégette Veronia nagy részét, Lance Lightleaf városába ment. Az idilli város forrongott, a tünde pedig egy ottani tiszttől megtudta, hogy a Tündék Királynője, Amelie Fairbranch önkénteseket gyűjtött egy akcióhoz, így a tünde a főváros felé vette az irányt. A kapuk előtt találkozott Crispin Shadowbane és Wyn Silvernight sötét tündékkel, akikkel együtt egy rövid ismerkedés után a Királynő elé járultak. Ott megtudták, hogy a Tünde-erdőt északi katonák gyújtogatják, és őket, pontosabban a vezérüket, Demiphones püspököt kell megölniük ahhoz, hogy a Tünde Királyság megmenekülhessen. Ehhez egy bizonyos Rheo segítségét kapták, aki Driseog színe elé vezette őket. Ezek után elindultak az északiak tábora felé, miközben találkoztak Lance régi ismerősével, Tristan Thawnnal, aki egy északi katonával harcolt. Először találkoztak az új technológiával, a pisztolyokkal. Egy rövid beszélgetés után Tristan, aki összezördült Rheóval, felvette az északi páncélját, majd a tábor felé vették az irányt. Ekkor érkezett meg Darian Sageblood, akit a nővére küldött, mert amaz féltette Crispint. Vihart keltett, ami alatt Wynnek Rheo segített az összes állatot elérni a közelben. Először Crispint és Lancet úgy vitte Tristan a tábor közelébe, hogy túsznak álcázta őket, viszont hamar harc bontakozott ki, amikor a tündék megtámadták a körülöttük állókat, majd az erdő mélyéről érkezett tündék és a Wyn által irányított állatok egyesített rohammal átütötték az északiak vonalát. Crispin megkereste ekkor a célpontot, Demiphones püspököt. Nehézségekkel, de sikerült legyőzni őt, amíg Lance, Tristan és Wyn egy hollója egy félóriással küzdöttek. A harc végeztével mindannyian beszéltek Rheóval, aki megmutatta a foga fehérjét, és elárulta, hogy ő Alfheim úrnője. Ezek után mindhárman elhagyták az erdőt, amaz pedig kis idő múlva kicserélődött egy sokkal veszedelmesebb helyre: immáron Finsterwald erdei terjeszkedtek az egykor büszke Tünde-erdő helyén.

Fun FactsSzerkesztés

1.) Lance, bár még maga sem tudja, kiváló szóviccelő.

2.) A kedvenc étele a fűszeres sült disznóhús, mellé a vajban sült burgonyát kedveli leginkább, és egy korsó mézsörrel szereti a legjobban leöblíteni.

3.) Az egész teste tele van sebhelyekkel, főleg a tövislénnyel való találkozása óta, ezeket szégyenfoltnak gondolja a foglalkozásában, így amikor teheti, hosszú ruhában van, hogy takarhassa őket.

4.) Habár tudomást vesz az Istenekről, nem imádja őket, ha viszont egy vallás istenében megnyugvást találna, felvenné azt.

5.) Eddig egyszer esett szerelembe, és egy dalnok tanította meg, hogy fejezze ki.

6.) A kedvenc állata a macska, nagyon szereti őket simogatni, amikor a kezébe kerülnek.

7.) Ügyesen állít csapdát, még nem fordult elő, hogy egy erdőben hosszú ideig maradt volna éhen.

8.) Mivel nagyon sok ideje van egyedül, és nem mindig jutott hozzá, hogy vásároljon magának, egész tűrhetően főz, már amennyire a körülmények adott esetben engedik, de az eredmény általában kicsit jobb, mint ehető.

9.) Durván szeretethiányos, mivel kiskora óta nem törődött vele senki, és nagyon fáj neki, hogy nem kap senkitől igazi szeretetet, noha ezt soha nem mutatja ki, és magának se szokta bevallani.

10.) Mivel az anyja és apja is nagy hatalmú természetdruidák voltak, neki is nagyobb az affinitása a természet mágiája felé az átlagnál, ezért sikerült viszonylag hamar az őrzők erejével megismerkednie.

Passzív képességek Szerkesztés

Személyes passzívok: Szerkesztés

  1. Lance kifejezetten szeret felfedezés nélkül, meglepetésszerűen egyetlen támadással végezni a célpontjaival, így amennyiben ez sikerül neki, varázserejének 20%-át visszatölti ezzel.
  2. Lance töltött annyi időt tündérvarázslatok hatása alatt, hogy a természettel jobban összehangolódott, mint a legtöbben. Ennek

eredményeképpen ha Lance a természetben van, érzékei kétszer olyan hatékonyak, mint általában, azonban kompenzálni is gyorsabban képes, így például a túl erős hangok vagy fények nincsenek rá erősebb negatív hatással.

Faji képességek: Szerkesztés

  1. Wanderer"s Path / A vándor útja: A tünde képessé válik könnyedén mozogni a fák ágai között, valamint az

egyik fáról a másikra ugrás sem okoz gondot ezentúl neki. Természetesen az ágnak el kell bírnia a tündét! Passzív.

Kaszton kívüli passzívok: Szerkesztés

  1. Angol nyelvtudás: A tündék nyelve az angol, sok aspektusában a Földi óangol nyelvhez hasonlít. Elengedhetetlen azon nem-tünde karakterek számára, akik jobbkapcsolatot szeretnének a Tündékkel és a Sötét Tündékkel ápolni. Az előbbi fajok egy tagja taníthatja meg a játékost a nyelvre.
  2. Német nyelvtudás: Veronia kontinensén a legelterjedtebb nyelv, eredetileg az emberek hozták ide. Bár nagyon hasonlít az eredeti, Földi némethez, valójában sokkal jobban keveredett a svéddel és norvéggal. Minden játékos karakter kezdéskor tudja beszélni.
  3. Fáradhatatlan: Erre vagy éppen arra, de akárhogyan is nézzük, az utazás egy rettenetesen fárasztó dolog. Egy hosszú, végig gyalogolt nap után az embernek nem sok ereje van már harcolni, s természetesen komolyan visszaesik a felkészültsége is. A Fáradhatatlan képességgel rendelkező

karakter képes akár két napot is kibírni jelentősebb pihenés nélkül, megnövelve akár a menekülési távot, akár simán az utazás sebességét. Harcot nem befolyásol.

  1. Írni és olvasni tudás: Csak úgy, mint nálunk, a középkorban sem volt sosem biztosnak vett dolog az, hogy egy ember képes-e olvasni vagy sem... Még nemesek is akadtak, akiknek fogalma sem volt a betűvetésről, ám szerencsére aki felszerelkezik eme képességgel, annak nem lehet efféle gondja.

Aktív képességek: Szerkesztés

Zsoldos képességek: Szerkesztés

Név: Eilen / Sietség

Szint: 1.

Ár: Zsoldosok kezdéskor ingyen megkapják, 1000 váltó

Leírás: A zsoldos mozgási és támadási sebessége is körülbelül másfélszeresére nő megközelítőleg öt percre.

Név: Betäuben / Kábítás

Szint: 1.

Ár: 1000 váltó

Leírás: A zsoldos fegyvere tompa részével (pl. markolat) üti meg ellenfele fejét, egy másodpercig megakadályozva a koncentrációban. Időnyerésnek jó, mivel komoly sérülést nem okoz.

Név: Schlachtruf / Csatakiáltás

Szint: 2.

Ár: 1500 váltó

Leírás: A zsoldos felkiált, magára vonva az ellenfelek figyelmét és kényszerítve őket, hogy a zsoldost támadják a csapattársak helyett.

Név: Érmepöckölés/Coin Toss

Szint: 1

Ár: 500 váltó

Leírás: A használó egy szabad kezével képes célzottan pöckölni egy pénzérmét. Sebzést nem okoz, de igen zavaró.

Név: Előretörés/Battle Charge (Seraph fejlesztés: Winged Charge)

Szint: 2

Ár: 1500 váltó

Leírás: Hirtelen előretörés nagy sebességgel maximum négy méterre előre tartott fegyverrel, oldalirányban egy széllökéshez hasonló hullámot idéz elő, ami a közel tartózkodókat kibillentheti az egyensúlyukból, ha nem állnak stabilan. A támadás az alap fegyver kétszeres páncéltörő hatását kapja.(A Seraph erejével nem csak talajon viszi előre, hanem mágikus szárnyakat idézve vízfelületen de akár levegőben is a tér bármely irányába (az eredeti képesség hatókörével)

Név: Strike Back!

Szint: 2.

Ár: 1500 váltó

Leírás: Ha a zsoldos egyhuzamban 5 közelharci támadást hárít anélkül, hogy ő támadna, a fegyvere egy kisebb lökést bocsát ki, ami megzavarja az ellenfelet, és lehetőséget ad az ellentámadásra. Öt percenként egyszer aktiválódik.

Név: Enrage

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: Ha a zsoldos sérülést okoz ellenfelének, a következő támadása erejéig másfélszeres támadási sebessége lesz. A hatás nem halmozódik, ha a második csapás is betalál, akkor ugyanakkora marad a támadási sebesség, ha nem talál, akkor visszaáll az eredetire.

Név: Double Edge

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: A zsoldos egy vágást ejt a levegőben, majd ha egy percen belül egy ellenfelet eltalál az első vágással párhuzamosan, mindkét vágás egyszerre landol (Nem muszáj vele sérülést ejteni az ellenfélen!)

Név: Falmbard / Lángoló penge

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: A zsoldos egy különleges olajat ken a fegyverére, ami lángra lobbantja a fegyver támadó végét, amivel így sokkal kellemetlenebb ellenfélként közelről találkozni. Kigyújthatja az eltalált célpontot. Tíz percig tart. Nagy mennyiségben áll rendelkezésre.

Név: Spider grip

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: A zsoldos varázserőt koncentrál a végtagjaiba, amitől azoknak valamivel jobb lesz a tapadása. Ideális fa-vagy falmászás, csúszós felületen való haladás könnyítéséhez, vagy ugrás után keletkező lendület könnyebb megfékezéséhez. Maximum szint*2 másodpercig tartható fent, utána 5 percig pihentetni kell. Nem kerül sok varázserőbe, mert azt nem elhasználja, inkább csak keringeti.

Név: Cripple

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: Egy erőteljesebb csapás, amit ha hárítanak, 5% eséllyel lezsibbasztja az eszközt tartó végtagot, legyen az fegyver, pajzs vagy karpáncél. Ha betalál a fegyver, vagy egyéb páncélozott testrészt ér, ez a hatás nem aktiválódik, csak a vágás ereje maga lesz nagyobb.

Név: Flogen / Szárnyalás

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás: A zsoldos mágia segítségével a levegőbe veti magát, öt méter magasságig, hogy onnét támadjon a földi célpontokra, vagy épp elérhető közelségbe hozza a légi ellenfeleket. 10 percenként.

Név: Mesterképzettség: Kardok

Ár: 2000 váltó

Leírás: A játékos mesteri szinten képes lesz bármilyen, harminc centiméternél hosszabb pengéjű, egy és kétkezes karddal bánni. Az így képzett karakter ügyesebb lesz mind a támadásban, mind a védekezésben, és akár nagyobb fegyverek csapásait is képes lesz hárítani könnyedebben. A kardforgató mesterek használhatják a Lefegyverzés képességet (ami nem egyezik a Zsoldos lefegyverzésével.)

Név: Lefegyverzés Szükséges: Kard, Buzogány, Fejsze, Szálfegyver Leírás: A használó egy erőteljes csapással kiüti ellenfele kezéből a fegyverét vagy pajzsát.

Név: Shattering Strike

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás: A zsoldos egy mágiával átitatott csapást mér ellenfelére, ami a támadásénál kisebb szintű mágikus pajzsokat összetöri. Kettő percenként egyszer használható.

Név: Lightning reflexes

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: A zsoldos félóránként képes maximum két kisebb lövedéket a fegyverével hárítani, ha időben észreveszi, merről érkeznek.

Név: Durchsclagen / Áttörés

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: Két percig a fegyver alapvető páncéláttörő képessége megkétszereződik. Ha az ellenfél nem visel vértet, ez a képesség egy átlagos támadás erejével bír. Csatánként egyszer.

Név: Refresher

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: A zsoldos elkezdi intenzívebben keringetni magában a saját varázserejét, ettől naponta egyszer fizikailag felfrissül. Csak az a kevés varázserő veszik el, amit a szervezet elvon annak érdekében, hogy felfrissüljön, 1% elhasznált varázserő 1 perc pihenésnek felel meg.

Őrző képességek: Szerkesztés

Név: Force of nature / A természet ereje

Szint: 1.

Ár: Őrzők kezdéskor ingyen megkapják, 1000 váltó Leírás: Az őrző a természetből merített energiával feltölti kardját, amivel egy távolra is ható, zöld, mágikus hullámot indít. Szintenként fokozatosan egyre erősebb, de kezdetben igen gyengécske. Szint*1 méter távolságba.