Az Egyház fizikai erejét képviselő szent harcosok, akik bátran veszik fel a harcot bármilyen ellenséggel, legyen az démon, vámpír, élőholt vagy épp protestáns. Angyalok erejét képesek használni.

"Mi vagyunk Isten ökle! A vihar elmúlik, a gonosz elpusztul! Győzni fogunk!" - Pius, Rendfőnök

Faj: Ember,  Tünde, Sötét Tünde

Használható fegyverek: Kard, Kétkezes kard

TulajdonságokSzerkesztés

Páncélzat: Nehéz

Mágia: közepes

Védekezés:

Támadás:

Sebesség: gyenge

KépességekSzerkesztés

Név: Vigyázó kéz

Szint: 1.

Ár: Keresztesek kezdéskor ingyen megkapják, 1000 váltó

Leírás: A keresztes Isten kegyelmét élvezi, így néha rejtélyes módon elkerülik őt a támadások, kisebbet sebeznek rajta, stb. Természetesen ez nem mentheti meg a kritikus, elkerülhetetlen vagy halálos sérülésektől, és kis szinten gyakorlatilag elég kevés alkalommal jön be, de elég hasznos így is. Passzív képesség.

Név: Felszentelés

Szint: 2.

Ár: 1500 váltó

Leírás: Egy passzív képesség, ami megnöveli a keresztes hatékonyságát démonok és vámpírok ellen, illetve lehetővé teszi, hogy hasznosítsa a valódi képességeit: angyalok erejének segítségül hívását. Ezek aura típusú képességek, amiket lent részletezek. Egy aura addig létezik, amíg a keresztes nem vált közöttük, ami egy percenként lehetséges. Egyébként bármeddig fenntarthatóak.

Név: Uriel

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: A tűz angyala, erejével a keresztes szent tűzzel vonja be fegyverét, ezt a tüzet pedig képes kis (öt méteres) hatótávban lelőni hullámként.

Név: Sahaquiel

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: A víz angyala, erejét felhasználva a keresztes képes lesz vizet fakasztani, majd azt nagy nyomással ellenségére lőni (feldöntve azt), esetleg pengeként vágni vele (közepes sérülést okoz, könnyebb páncélokat áttörheti).

Név: Zeruel

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: A keresztes Zeruel, az erő angyalának hatalmát használja, mellyel kétszeres fizikai erőre tesz szert. Ezzel szemben védelme felére csökken.

Név: Arael

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás: Arael a madarak és a szabad lelkek angyala. Erejével a keresztes képes ideiglenesen szárnyakat létrehozni, amivel a levegőbe emelkedhet, és kétszeres gyorsaságra is szert tesz.

Név: Raphael

Szint: 6.

Ár: 3500 váltó

Leírás: A gyógyítás és gyógyulás angyala, erejével felövezve a keresztes és a körülötte álló szövetségesei is lassan regenerálódnak, ám harci képességei a felére csökkennek..

Név: Ireul

Szint: 7.

Ár: 4000 váltó

Leírás: A félelem angyala, a keresztes ezt használva bármely ellenfelének könnyedén elveheti a harci kedvét, látása rettegést kelt benne.

Név: Metatron

Szint: 8.

Ár: 4500 váltó

Leírás: A védelem angyala és Isten írnoka, erejével a keresztes háromszoros ellenállásra tesz szert. A hátránya viszont, hogy a harci képességei felére csökkennek.

Név: Samael

Szint: 9.

Ár: 5000 váltó

Leírás: A halál angyala, mások csak úgy ismerik, mint a kaszás. Erejével felövezve a keresztes egyetlen találattal képes megölni egy ember méretű teremtményt feltéve, ha el is tudja azt találni, ugyanis felére esik a sebessége és pontossága. 

Név: Gabriel

Szint: 9.

Ár: 5000 váltó

Leírás: Isten hírnöke és szószólója, a keresztes ezen angyal áldásával hangját felerősítve képes lesz ellenfeleket a térdükre kényszeríteni pusztán egy kiáltással. A keresztes minden hangos megnyilvánulása felerősített rezgéseket kelt.

Név: Mikhael

Szint: 10.

Ár: 6000 váltó

Leírás: A legerősebb angyal erejét megidézve a keresztes öt fény lelket idéz meg, amelyek minden támadásukkal szent sebzést okoznak. Fél percig maradnak vele.

Vissza a kasztokhoz