FANDOM

"Nem hiába tanítják meg minden utcai suhancnak, hogy először az arcot célozzuk. Így talán életben maradnak, ha egy ilyen kőszörny jön velük szembe.  " 
Otto Wein kapitány

Szerkesztés

Kinézet, Testfelépítés Szerkesztés

1f95cd8f6615bf58da61ce1f316d018d

Testük (meglepő módon ) kőből van, formájuk méretük és a kő típusa legalább annyira változó mint feladataik. Ellenállóak a vágó és szúró támadásokra, a mágia ellen viszont gyengék. Arcukon vékonyabb a kőréteg, ezalatt egy pecsét bújik meg, melyet elpusztítva hatástalanítható a Gólem. Testük mintegy egyharmadának elpusztítása is hasonló hatással rendelkezik.

Életkor, Fejlődés, Szaporodás Szerkesztés

Nem élőlények, emberek vagy más humanoid formák gyártják őket. Halhatatlanok, amennyiben el nem pusztítják őket. 

Jellem, Viselkedés, Harcászat, Élőhely Szerkesztés

 Nem rendelkeznek jellemző viselkedés móddal, azt teszik amit a mesterük mond nekik. Bárki képes őket irányítani, amennyiben ismeri a titkos szókapcsolatot amelyre a Gólem reagál. Amennyiben meghal az irányítójuk, azt a feladatot hajtják végre az örökkévalóságig amit utoljára kaptak. Lassú a mozgásuk, viszont irdatlan erő lakozik a támadásaikban, ugyanis tömör kőből vannak. Ott fordulnak elő, ahol egy mágus létrehoz egyet. Ez lehet egy város, ahol különböző feladatokat végeztetnek velük, vagy akár egy kincseskamra amit meg kell védeniük. 

Társadalom Szerkesztés

  Értelem nélküli lények

Képességek, Erők Szerkesztés

Normális támadások által szinte sebezhetetlenek, ugyanis tömör kőből vannak. Kellő méretben képesek akár egy fát is kitépni, azt bunkósbotként forgatva. 

Gyakoriság Szerkesztés

A kicsik gyakoriak mint szolgák, a hatalmasabb gólemek ritkák. 

Veszélyesség Szerkesztés

Elhanyagolható-Rettenetesen veszélyes skálán mozognak, ámbátor ha az ember nem közelíti őket meg, szinte biztosan nem támadnak. 

Ok a vadászatra Szerkesztés

Gyakran kincseket őriznek, testükben esetleg lehet arany is a tömör kőben. 

Populáció Szerkesztés

Ismeretlen