FANDOM

Hihetetlenül fondorlatos démonok, akik eleme a lopás és rablás. Gyorsak és ügyesek, viszont könnyedén semlegesíthetőek.

"Nem láttam, értse már meg! Az erszényem egyszer csak eltűnt a kezemből... Nem, senki nem volt a közelben." - Hatósági bejelentés lopásról

Faj: Démon

Használható fegyverek: Tőr, Íj

TulajdonságokSzerkesztés

Páncélzat: gyenge

Mágia: közepes

Védekezés: gyenge

Támadás: gyenge-közepes

Sebesség: rendkívül gyors

KépességekSzerkesztés

Név: Árnyéklépés

Szint: 1.

Ár: Irigységdémonok kezdéskor ingyen megkapják, 1000 váltó

Leírás: Az irigységdémon átlép az árnyak között, így képes egy rövid, körülbelül egy méteres távú testáthelyezést végrehajtani. Csak olyan helyre képes ilyen módon kerülni, amelyet lát és nincsenek fizikai akadályok. 15 percenként egyszer használható.

Név: Serénység

Szint: 2.

Ár: 1500 váltó

Leírás: Kergetett tolvajt nehezebb megfogni mint a repülő legyet, tartja a mondás. Az irigységdémon menekülés közben másfélszer ügyesebben mozog, így könnyen megléphet az őt üldözők elől.

Név: Szóban forgó

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: Az irigységdémon ezen képességgel belehallgathat bármilyen, tíz méteres sugarú körzetében folyó beszélgetésbe. Szint*10 másodpercig tartható fenn és folyamatos koncentrációt igényel, így a démon addig közvetlen környezetét nem érzékeli.

Név: Irigyek kulcsa

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: Az irigységdémon számára jó tolvajként nem jelenthet akadályt egy zárt ajtó vagy láda, így némi mágiát bevetve naponta egyszer képes egy választott, nem meteorit zárat kinyitni.

Név: Csöndburok

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: A démont egy láthatatlan mágikus burok veszi körbe, amelyet semmilyen hang nem hagyhat el. A burok szélessége 5/szint méter és 3 percig tartható fenn.

Név: Véreim

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás: A démon képes beleolvasni a minden élő lelkében ott rejlő irigységbe, megtudva legtitkosabb vágyait és irigységeit, az így nyert információt úgy használva, ahogy kedve tartja.

Név: Szoros helyzet

Szint: 6.

Ár: 3500 váltó

Leírás: A démon némi mágiával a levegőbe veti magát körülbelül négy méter magasra, ahonnan az adott démon akrobatikai készségének és kreativitásának függvényében juthat le.

Név: Szélmalomharc

Szint: 6.

Ár: 4000 váltó

Leírás: Az irigységdémon ellenfele erejét veszi kölcsön egy támadás idejére, így semlegesítve azt egy ugyanolyan erejű ellentétes csapással. Óránként egyszer használható.

Név: Sötét Karmok

Szint: 7.

Ár: 3500 váltó

Leírás: A démon karjait egy árnyakból álló réteg veszi körül, ami ujjai hegyén karmokat, alkarján egy könnyű páncélt formáz. Ezzel képes a legtöbb páncélt átütni, de mély sebek ejtésére nehezen alkalmas. A páncél is hasonló kaliberű támadások hárítására alkalmas csak. Bármeddig fenntartható, csak a létrehozása igényel varázserőt.

Név: Árnyugrás

Szint: 8.

Ár: 4500 váltó

Leírás: Óránként egyszer, öt másodperc felkészülés után, a démon képes lesz bármilyen helyre odateleportálni, ahol nincsenek tárgyak és rálát. Távolsága legfeljebb 200 méter. Közepes mennyiségű varázserőt vesz igénybe, és üvegen keresztül is működik.

Név: Villanások

Szint: 9.

Ár: 5000 váltó

Leírás: A démon alakja elmosódóvá válik, hol megakad hol új helyen tűnik fel. Ez egy egyszerű illúzió, amely az ellenfél látását célozza és az összezavarását szolgálja, ugyanis sosem lehet benne teljesen biztos, ott van-e a használó, ahol éppen látszik. 2 percig tart, és közben nem képes a démon offenzív képességet használni vagy támadni.

Név: Mammon

Szint: 10.

Ár: 6000 váltó

Leírás: Az irigységdémon a földi ingóságok utáni vágyakozás megtestesítőjét, Mammont idézi meg merítve annak erejéből. Bármilyen testméreténél kisebb élőlény alakját felveheti, amelyet valaha látott, annak minden fizikai előnyével együtt. Bármeddig fenntartható.

Vissza a kasztokhoz