FANDOM

A sötét tündék sorkatonasága, a tündékhez hasonló pengékkel harcolnak. Nagyon kiegyensúlyozott kaszt, és ők is képesek holdfényt használni.

"Nem vagyunk kevesebbek az őrzőknél, és ezt ők is tiszteletben tartják. Jó lesz, ha te is tudomásul veszed, humán." - Grayson Moonshadow, holdőr-kapitány

Faj: Sötét Tünde

Használható fegyverek: Kétkezes kard, Kard, Tünde csatapenge

TulajdonságokSzerkesztés

Páncélzat: közepes

Mágia: közepes

Védekezés: közepes

Támadás: közepes

Sebesség: közepes

KépességekSzerkesztés

Név:  Lunar blade / Holdpenge

Szint: 1.

Ár: Holdőrök kezdéskor megkapják, 1000 váltó

Leírás: A holdőr tünde őrző társaik képességéhez hasonlóan, a hold erejéből merítve egy erős, mágikus penge. A gyengéi is ugyanazok: nem sebez túl sokat eleinte, szintenként nő az ereje.

Név: Nocturnal Warfare / Éji Hadviselés

Szint: 1.

Ár: 1000 váltó

Leírás: A holdőr éjszaka igazán effektív harcos, amennyiben olyan sötétben harcol, melyen képes átlátni (De az ellenfele nem),támadásai és mozgási sebessége negyedével megnő. Vakítós, teljes fényt elvonó képességek esetén nem működik.

Név: Moonshine / Holdfény

Szint: 2.

Ár: 1500 váltó

Leírás: A holdőr fegyveréből erős fényt bocsájt ki, ami elvakítja ellenfeleit. Rövid és éles fény, de lehet tompa és hosszú is, ami sötét helyek megvilágítására alkalmas. Sötét tündék ellen hatástalan.

Név: Lunar eclipse / Holdfogyatkozás

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: Egy pajzsot hoz létre, ami véd a mágikus és a gyenge fizikai támadások ellen. Nem túl erős, de nagyon hasznos is lehet, ha pont a halál küszöbén állunk. A holdőr szintjénél egyel kisebb támadásokat véd de legalább nem kerül sok energiába.

Név: Veil / Fátyol

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: Egy passzív képesség, amely a holdőrt immunissá teszi minden 1. szintű mágia ellen.

Név: Crescent slash / Sarló vágás

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: A holdőr egy sarló alakú vágást kivitelez, ami maga előtt az összes ellenfelet sebzi. A nehezebb védelmű egységekben nem feltétlenül okoz sok kárt, de a támadás nem akadhat meg bennük, a penge ugyanis ilyenkor egyfajta szellemalakot ölt, tehát áthatol a fizikai dolgokon, csak az élőlényeket roncsolja.

Név: Moonrise / Holdkelte

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás: A holdőr képességei (ebbe minden beletartozik) egy rövidebb (3 perc) időre másfélszeresükre erősödnek, de naponta csak egyszer használható.

Név: Moondance / Holdtánc

Szint: 6.

Ár: 3500 váltó

Leírás: A holdőr egy bonyolult technikát használva az összes jelenlévő ellenfélen sebez, ide-oda ugrálva köztük, de nem túl sokat, viszont rendkívül gyorsan. 

Név: Moonsilver coating / Holdezüst bevonat

Szint: 7.

Ár: 4000 váltó

Leírás: A holdőr pár percre a kardjára idéz egy vékony holdezüst bevonatot, ami így sokkal nagyobb páncélátütő képességre tesz szert, illetve többet sebez a démonokon és vámpírokon.

Név: Harvest moon / Holdtölte

Szint: 8.

Ár: 4500 váltó

Leírás: A holdőr feltölti pengéjét a hold fényével, így az roppant nagy fizikai sebzést fog okozni. Nem tartható fenn öt percnél tovább, és a hatás sokszorozódik, ha Moonsilver Coating borítja a pengét.

Név:Eternal night / Örökéj

Szint: 9.

Ár: 5000 váltó

Leírás: A holdőr éjszakai fényviszonyokat idéz elő, ötven méter sugarú körben. Sok ellenfél ellen igen hatékony. Átlagosan nyolc percig tart.

Név: Full moon / Telihold

Szint: 10.

Ár: 6000 váltó

Leírás: A holdőr legvégső mozdulata, felugrik a levegőbe, ahonnét a Lunar blade-hez hasonló pengéket, szám szerint ötöt zúdít ellenfeleire. Nagyon erős, és pontos támadás.

Vissza a kasztokhoz