FANDOM

Az egyik legkevésbé emberi démontípus, hihetetlen éhséggel rendelkeznek, ami folyamatosan kínozza is őket. Fogaik hegyesek és élesek, és szinte bármit megesznek. Még a többi démon is kerüli őket.

"Sortűz az íjászokkal. A legkényelmesebb és legbiztonságosabb módszer." - Robert von Elkholz kiképzőtiszt

Faj: Démon

Használható fegyverek: -

TulajdonságokSzerkesztés

Páncélzat: gyenge

Mágia: rendkívül gyenge

Védekezés: gyenge

Támadás: rendkívül erős

Sebesség: gyors-rendkívül gyors

KépességekSzerkesztés

Név: Vetődés

Szint: 1.

Ár: 1000 váltó, falánkságdémonok kezdéskor megkapják

Leírás: A falánkságdémon hihetetlen erővel rúgja el magát a földtől vagy valamilyen felületről, egyenesen ellenfele felé, így képes akár 4 métert is ugrani. Egymás után kétszer ismételhető meg majd öt percet pihentetni kell, különben súlyosan károsíthatja a démon izmait.

Név: Felerősített szaglás

Szint: 2.

Ár: 1500 váltó

Leírás: A falánkságdémon felerősített szaglásával képes minden ehető dolgot (élőt és élettelent) hatvan méteres körzetben érzékelni. Körülbelül három percig működik, utána pihentetni kell.

Név: Vadászösztön

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: A falánkságdémon képes egy percre a kétszeresére növelni a sebességét. Utána pihennie kell, nehogy elszakadjanak az izmai.

Név: Zsibbasztó nyál

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: A falánkságdémon nyála egy perc erejéig gyenge bénító hatású lesz, amitől a vele érintkező bőrfelület érzéketlen, az alatta lévő izmok zsibbadtak lesznek és lassan reagálnak, ha ezalatt harapást is tud véghez vinni az adott terület használhatatlanná bénul egy öt perces időtartamra. Húsz percenként egyszer használható.

Név: Átütés

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás: A falánkságdémon karmait megfeszítve hihetetlen erővel és sebességgel csap előre, ezzel képes az eltalált illető páncélját és húsát is átlyukasztani. Vigyázni érdemes azonban, minthogy a démon izmait ért megterhelés miatt azok könnyen elszakadhatnak.

Név: Omnidigestia

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás: A falánkságdémon képes bármilyen szerves anyagot feldolgozni és abból energiát valamint varázserőt nyerni. A mérgek ezután hatástalanok rájuk. Passzív képesség.

Név: A Ragadózó Szemei

Szint: 6.

Ár: 3500 váltó

Leírás: A falánkságdémon tekintetében folyamatosan lángol az éhség, így aki abba belenéz, igazán könnyedén megrémülhet tőle. Minél éhesebb a démon, annál ijesztőbb. Passzív képesség.

Név: Törhetetlenség

Szint: 7.

Ár: 4000 váltó

Leírás: A falánkságdémon képes fogait fél percig törhetetlen keménnyé változtatni. Öt perc pihenést igényel utána a képesség.

Név: Anabolizmus

Szint: 8.

Ár: 4500 váltó

Leírás: A falánkságdémon gyorsított tempóban feldolgozza az általa megevett dolgokat, regenerálva testét. A könnyű sebek azonnal összezárulnak, a mélyebb vágások, esetleg törött csontok négy-öt perc zavartalanságot igényelnek.

Név: Korrozív nyál

Szint: 9.

Ár: 5000 váltó

Leírás: A falánkságdémon nyála korrozívvá válik, így ha nem is sikerül átharapnia az ellenfél páncélját, a nyálával akár a sodronyt is feloldhatja idővel. A ruhaanyag azonnal, a fémek percek alatt oldódnak fel. Passzív képesség.

Név: Véralvadásgátló

Szint: 9.

Ár: 5000 váltó

Leírás: A falánkságdémon elkezd véralvadásgátló mérget termelni, harapásai így különösen veszélyessé válnak. Egyszerű orvosi kezeléssel elállítható, hiszen három percig tart mindössze, vagy antiméreggel is elhárítható a biztos vég. Passzív képesség.

Név: Abaddon

Szint: 10.

Ár: 6000 váltó

Leírás: A falánkságdémon felveszi az ősdémonuknak, Abaddonnak az aspektusát, amiben ideiglenesen méretük megnő, szájuk kitágul, állkapcsuk és fogaik erősebbek lesznek, és így képessé válnak akár egy ember könnyed kettéharapására is. Ez a forma 3 percig tartható fenn.

Vissza a kasztokhoz