FANDOM

A természetet vigyázó tünde mágusok, akik nyilvánvalóan természetmágiában jeleskednek. Növények és állatok engedelmeskednek a parancsaiknak.

"Kezünk az erdő keze, szavunk a élet szava. Nincs esélyed." - Patric Steelthorn, arkdruida

Faj: Tünde, Ember, Sötét Tünde

Használható fegyverek: Bot

TulajdonságokSzerkesztés

Páncélzat: gyenge

Mágia: nagyon jó

Védekezés: gyenge

Támadás: gyenge

Sebesség: közepes

KépességekSzerkesztés

Név: Elemental Bond / Elemi kötés

Szint: 1.

Ár: 1000 Váltó, Druida megkapja kezdéskor 

Leírás: A druida karakteralkotás alkalmával kiválaszt egy elemet (Föld, Tűz, Viz, Szél, Jég, Villám) ami majd más képességeinél az azokban megjelölt elem helyét fogja betölteni. Ez a képesség passzív része. Az aktívval pedig képes a druida a válaszott eleméből képes fél köbméternyit létrehozni egyszerre a botja végénél.

Név: Elemental Blast / Elemi Lövedék

Szint: 1.

Ár: 1000 Váltó

Leírás: A druida botját célpontjára tartva egy kis, kevés varázserőt igénylő lövedéket lő célpontjára, ami könnyű sérüléseket és a választott elem fajtájától függő többletkárokat okoz a célponton.

Név: Elemental Barrier / Elemi Akadály

Szint: 2.

Ár: 1500 Váltó

Leírás: A druida egy testét eltakaró akadályt hoz létre a választott eleméből. A föld és jég elemű akadály a fizikai hatások ellen véd, míg a többi elem a mágikusak ellen. 10 másodpercig marad meg, vagy amíg egy támadást el nem nyelt.

Név: Elemental Shape / Elemformázás

Szint: 3.

Ár: 2000 Váltó

Leírás: A druida képes lesz tíz méter sugarú körben szabadon mozgatni és formálni a választott elemét. Levegő esetén nem vonhatja azt ki élőlények tüdejéből, azt megakadályozza az adott élőlény gyenge mágikus mezője. A megmozgatott anyag tömege nem haladhatja meg a 200 kilogrammot.

Név: Elemental Aura / Elemi Aura

Szint: 4.

Ár: 2500 Váltó

Leírás: A druida a válaszható elemével veszi körbe magát két percre egy három méter sugarú körben. Az elem fajtájáól függően hátráltatja az ellenfeleket, de nem képes jelentős károkat okozni. Szikla elem esetén ez egy kavargó porvihart jelent.

Név: Second Bond / Második Kötés

Szint: 5.

Ár: 3000 Váltó

Leírás: A druida kiválaszthat egy másik elemet is, amit később képességeihez adhat. Az egyszerre megidézhető elem mennyisége három köbméternyire nő.

Név: Whisper of Elements/ Elemek suttogása 

Szint: 5.

Ár: 3000 Váltó

Leírás: A druida képes lesz az elfek által használt elemekkel kommunikálni, s azoknak segítségével különböző információkhoz jutni. 

Föld: A druida egy 5 hektáros területen érzékeli az összes földön álló lény érintkezését a földdel teljes pontossággal. Meg tudja különböztetni az embereket az állatoktól. Csakis földön, homokon működik, sziklán vagy kövön nem.

Szél: A Druida képes hallani az akár 500 méterre folyó beszélgetést vagy hangot, hiszen a szél elfújja füléig azt. Ismernie kell a hang helyét ahhoz, hogy hallhassa. Csakis szabadban működik.

Tűz: A druida képes lesz egy látott (Ha csak a füstje, az is jó) tűz körül lévő öt méteres területen történő dolgokat hallani és látni. Lehet házban is a tűz.

Víz: A Druida képes lesz vizet érintve megérezni az abban lévő élőlényeket 3 hektáros területen. Képes azoknak formáját is megállapítani, így el tudja dönteni, hogy mégis miféle lények. 

Villám: A druida képes lesz egy vihar során becsapó villám becsapási útját követni, s megszemlélni a területet, ahova az becsapott. Bármilyen távolságba működik, ameddig a villám látható az égen.

Jég: A druida képes a havon lévő lények testének melegét érzékelni akár 1 hektáros területű kockában. A lénynek valamilyen formában tapintania kell jeget (Legyen az éppen esésben lévő hó, repülő állatok esetében vagy simán csak a már leesett hó, befagyott jég). Élettelen lények nem adnak ki magukból hőt. 

Név: Wretch Elements / Elemcsavarás

Szint: 6.

Ár: 3500 Váltó

Leírás: A druida két percenként egyszer képes lesz egy nem általa indított lövedék típusú mágia elemét kicserélni az egyik saját elemére. Látnia kell a képesség használóját. 

Név: Elemtal Immunity / Elemi Immunitás

Szint: 7.

Ár: 4000 Váltó

Leírás: A druida óránként egyszer két percnyi időre teljesen sebezhetetlenné válik az egyik válaszott elemével szemben.

Név: Elemental Guardian / Elemi Őr

Szint: 8.

Ár: 4500 Váltó

Leírás: A druida képes lesz öt percnyi időre egy átlagos embernagyságú elementált idézni egy választott eleméből. Az elementál engedelmeskedik a druida parancsainak, és közelharci támadásokra képes. Egy 5. szintű karakternek felel meg.

Név: Conflux / Összefolyás

Szint: 9.

Ár: ? 5000 Váltó

Leírás: A druida óránként egy percre képes lesz bármelyik elemet integrálni képességeibe.

Név: Ancient Form / Ősi Alak

Szint: 10.

Ár: 6000 Váltó 

Leírás: A druida 30 másodpercnyi időre képes lesz az egyik válaszható elemével kicserélni a testét. Szikla elem esetén készeres védelmet élvez a nem zúzó jellegű támadások ellen, jég elem esetén egy öt méteres sugarú körben lassítja és fagyasztja az ellenfeleket, az összes többi elemnél fizikai immunitást de növelt mágikus érzékenységet, valamint az adottt elemtől függő extra tulajdonságokat kap. Kétóránként egyszer.

Vissza a kasztokhoz