FANDOM

Egy különleges sötét tünde kaszt, aminek az emberi bérgyilkos szó nem adja át teljesen a jelentését, de legjobban az közelíti meg. Gyorsak és halálosak, nyílt terepen viszont már koránt sem olyan jól védettek.

"Aki azt mondja, hogy már látott ilyet, hazudik. Ha tényleg közelről találkoztak volna egy ilyennel, már rég halottak lennének." - Schwarz, hellenburgi parancsnok

Faj: Sötét Tünde

Használható fegyverek: Tőrök, Kard, Éjgyilok

TulajdonságokSzerkesztés

Páncélzat: nagyon gyenge

Mágia: közepes

Védekezés: gyenge

Támadás: nagyon erős

Sebesség:

KépességekSzerkesztés

Név: Moonlight slash / Holdfény vágás

Szint: 1.

Ár: A Bérgyilkosok kezdéskor ingyen megkapják, 1000 váltó

Leírás: Egy nagyon gyors, közepes sebzést okozó vágás, ami a szemben lévő ellenfelekre hat egy félkörívben, kartávolságra.

Név: Darkmoon / Sötét hold

Szint: 2.

Ár: 1500 váltó

Leírás: Egy pillanatra a bérgyilkos minden fényt kiolt maga körül, teljes sötétséget idézve elő. Nem tart tovább egy pislogás idejénél, de pont elég az ellenfelek megzavarására.

Név: Lunar eye / Holdszem

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: Ameddig éjszaka van, a bérgyilkos megérzi hol található célpontja, akadályokon keresztül is érzékeli, képes követni a mozgását, akkor is ha közvetlenül nem lája.

Név: Swiftness / Sebesség

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: Passzív képesség, ha nem harcban van, a bérgyilkos kétszeres sebességgel képes hosszú távú utak megtételére. Fáradni nem fárad jobban.

Név: Moonshadow / Holdárnyék

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás: A bérgyilkos naponta akár három percre is láthatatlanná tud válni, amit támadással vagy képességhasználattal törhet meg. Tökéletesen észlelhetetlenné tesz.

Név: Bring down the sun! / Le a nappal! 

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás: Egy szúrás, ami ha eltalálja az ellenfelet, megvakítja öt másodpercre.

Név: Lunar reflection / Holdvetület

Szint: 6.

Ár: 3500 váltó

Leírás: Több klónt hoz létre holdfényből, amit ha megütnek, szertefoszlik. Hasonlóan mozognak a bérgyilkoshoz, de az nem irányítja őket, harcolni nem képesek. Elterelésnek jó. A klónok száma egyenlő a szinted osztva kettővel.

Név: Moonstep / Holdlépés

Szint: 7.

Ár: 4000 váltó

Leírás: A bérgyilkos egyetlen pillanatra kicsúszik két méterre, akár előre, akár oldalra, így egyetlen pillanat alatt képes közel kerülni a célpontjához, akár elmenekülni. NEM blink képesség, így tereptárgyakon, falakon nem képes áthatolni. Félóránként egyszer használható.

Név: Resonance Cascade / Rezonancia vihar

Szint: 7.

Ár: 4000 váltó

Leírás: A bérgyilkos mágiát áramoltat a pengéjébe, amit megpendít, ezzel egy borzasztóan éles hanghullámot hoz létre. Akit ez eltalált (úgy húsz méter sugarú kör a használótól), néhány másodpercre megzavarodik, megsüketül, és utána egy jó ideig még csengeni is fog a füle. A hullám mágikus, így a hatás idejére destabilizálja a fémek szerkezetét, így csökkenti az eltaláltak védekező értékeit. Vigyázat azonban, a szövetségesek sincsenek biztonságban tőle!

Név: Twinmoon / Ikerhold

Szint: 8.

Ár: 4500 váltó

Leírás: A holdvetület egy továbbfejlesztése. A bérgyilkos képes helyet cserélni bármelyik klónjával. Egy holdvetület ideje alatt egyszer használható. 

Név: Mark of the moon / A hold jegye

Szint: 9.

Ár: 5000 váltó

Leírás: Egy holdsugárral megjelöli a célpontot, amit ha ezután a bérgyilkos eltalál, megbénul három másodpercre. Óránként egyszer használható.

Név: Moonphase / Holdfázis

Szint: 10.

Ár: 6000 váltó

Leírás: A bérgyilkos holdfényből a másik kezére is éjgyilkot idéz öt percre. Ez a második penge áthatol minden fizikai páncélon, amit eltalál, ott közepes égési sérüléseket okoz, emellett pedig vágásonként a bérgyilkos varázserejének öt százalékát tölti vissza. A bérgyilkos sebessége másfélszeresére nő eközben.

Vissza a kasztokhoz