FANDOM

Az emberek íjászai még a tündéknél is halálosabb pontossággal lőnek, csak felszerelésükben maradnak el. Távolról gyűrhetik le ellenfeleiket, közelharcban viszont már kevésbé veszélyes ellenfelek.

"Talán a tündék nem tudják, de a gárda legjobbjai simán keresztül lyukasztanák azt a hegyes fülüket hatszáz lépésről is. Csak hadd higgyék, hogy ők a legjobbak." - Otto Wein kapitány

Ece16c176c91c5ab60d52a984050314d--fantasy-characters-character-art

Faj: Ember
Használható fegyverek: Íj, nyilak, Tőrők

Tulajdonságok Szerkesztés

Páncélzat: könnyű Mágia: gyenge Védekezés: gyenge Támadás: erős Sebesség: nagyon jó

Képességek Szerkesztés

Név:  Pünktlichkeit / Pontosság

Szint: 1.

Ár: Az Íjászok kezdéskor megkapják, 1000 váltó

Leírás:  Az íjász egy pillanatra megáll, majd minden tudását latba vetve, egyetlen nyilat lő ki, ami mindenképp eltalálja a célpontot valamely ponton (nem feltétlen az íjász eredeti szándéka szerint. Tökéletes mozdulatlanságot igényel az íjásztól, hatótávja az íj természetes lőtávja.

Név:  Stumpfen Pfeil / Tompahegyű nyíl

Szint: 2.

Ár: 1500 váltó

Leírás:  Nevéből adódóan tompa véggel rendelkező nyíl, amely fejlövés esetén elkábíthatja a célpontot és egyéb hasznos felhasználási lehetőségei is vannak.

Név: Vielfach schütz / Többnyilas lövés

Szint: 3.

Ár: 2000 váltó

Leírás: Az íjász egyszerre négy nyilat lő ki maga elé, megyek nem túl pontosak, de nagy területet tudnak lefedni.

Név:  Dopplieren / Duplázás

Szint: 4.

Ár: 2500 váltó

Leírás:  Két nyíl ugyanazon célpontra, villámgyors ismétlésben. Dupla nyíl- dupla sebzés.

Név:  Pfeilregen / Nyíleső

Szint: 5.

Ár: 3000 váltó

Leírás:  Az íjász a magasba lő egy nyilat, amit ott mágiával megsokszorosít, így nagy területet tud lefedni. Szint*kettő darab nyilat tud így megidézni amik egy öt méteres átmérőjű területet tud lefedni.

Név: Lolchen pfeil / Átütő nyíl

Szint: 6.

Ár: 3500 váltó

Leírás: Az íjász egy mágiával átitatott nyilat lő ki, mely közepes páncélig minden típusú vértet átüt. 1 a 10-hez az esélye a nehézpáncél-átütésnek.

Név:  Blitzschuss / Villámlövés

Szint: 6.

Ár: 3500 váltó

Leírás: Az íjász megérzi a feléje repülő lövedékeket, és ezek közül hármat a sajátjaival hatástalanítani is tud, fél óránként.

Név:  Giftpfeil / Mérgezett nyíl

Szint: 7

. Ár: 4000 váltó

Leírás:  Az íjász egy erős méreggel keni be nyílhegyét. A méreg egyensúlyvesztést, látászavart, fájdalmakat okoz. Ha a képességet megtanulja, az íjász számára nagy mennyiségben áll rendelkezésre a méreg, de csak nyílhegyen hatékony.

Név:  Scharfschützer / Mesterlövész

Szint: 7.

Ár: 4000 váltó

Leírás: Passzív képesség, az emberek precíziójának megtestesülése: Ameddig az Íjász egy helyben áll, kétszer olyan messze képes pontosan lőni.

Név:  Sperrfeuer / Zárótűz

Szint: 8.

Ár: 4500 váltó

Leírás:  Az íjász elképesztő sebességgel egy tucat nyilat lő ki gyors egymásutánban célpontjára. Az íjász pontossága eközben felére csökken.

Név:  Explosiv pfeil / Robbanó nyíl

Szint: 9.

Ár: 5000 váltó

Leírás:  Egy nyílvesszőbe koncentrált hatalmas mennyiségű mágia, ami a célponthoz érkezve felrobban. A robbanás sugara két méter és sok varázserőt igényel így egy csatában kétszer használható.

Név:  Reisigbogen / Óriásíj

Szint: 10. Ár: 6000 váltó

Leírás:  Az íjász egy hatalmas íjat idéz meg, amiből egyetlen nyílvesszőt lő célpontja felé. Pontos, és a vessző is két és fél meteres hosszúságú és arányos vastagságú. Egy lövésig marad meg.